Pages

Monday, February 1, 2010

Himpunan Pemuda Pas Perak (HEMPAP) 2010

Seawal jam 6.30 pagi, barisan pemuda Pas dari tanjung Malim telah bersiap sedia untuk ke Darul Ta'lim, Selama Perak bagi menghadiri Hempap yang dijadualkan bermula pada jam 10.00 pagi.

Seramai 60 orang pemuda Pas Tg Malim menyertai himpunan tersebut yang menggunakan bas dan kereta sebagai kenderaan. Perjalanan kali ini diketuai oleh Sdr Shukri dan dibantu oleh Sdr Firdaus yang juga merupakan SUK DPPTM.

Dalam perjalanan menuju ke destinasi, Tn Hj Aminuddin selaku Ketua Pemuda Pas Tg Malim tidak melepaskan peluang menasihati peserta agar mengambil peluang daripada menyertai program ini untuk belajar dan memahami perjuangan yang dibawa oleh Pas dengan lebih mendalam. beliau berkata demikian dalam ucapannya di dalam perjalanan dan diikuti pula dengan ucapan Komanden Unit Amal Tg Malim, Sdr Norazmi Abu Bakar. Majlis berakhir dengan bacaan Doa oleh Naib Ketua Pemuda Tg Malim.

Alhamdulillah, semua peserta selamat pergi dan balik tanpa berlaku sebarang insiden yang tidak diingini. Semua peserta selamat sampai di Tg Malim kira-kira jam 10.00 malam.




















2 comments:

Anonymous said...

ada 10ribu org mai ka ...

Anonymous said...

Ya Allah, kau kembalikanlah tampuk pemerintahan negeri Perak kepada DAP. Amin.