Pages

Friday, September 17, 2010

Nyahkan "Katak" dan "Kodok" Daripada Pakatan


Bangkitlah Wahai semua Pemuda untuk memastikan kemenangan Pakatan demi membawa kesejahteraan kepada rakyat Malaysia seluruhnya. Marilah berjuang bersama Pas dan Pakatan Rakyat kerana Pakatan adalah pilihan yang terbaik yang mampu membawa Malaysia dan seluruh rakyatnya ke arah kesejahteraan hidup dunia dan akhirat. Umno BN sedang nazak dan akan ditalkinkan dalam masa terdekat ini.

Bangkitlah demi memastikan Si Katak yang kini menjadi Si Kodok dan spesis-spesis yang sewaktu dengannya agar dinyahkan daripada terus berada dalam arena politik tanah air. Pakatan tidak memerlukan mereka yang bersikap melompat parti dan yakin pada pilihanraya akan datang, mereka-mereka ini tidak lagi diberi ruang mengisi kemenangan..

Begitulah antara ucapan Ketua Pemuda Pas Tg malim, Tn Hj Aminuddin Zulkipli sewaktu menyampaikan ucapan ringkas sempena majlis Rumah Terbuka Aidilfitri Pas Kawasan Tg Malim yang diadakan di Pejabat MTD, Taman Seroja, Slim River.

Selain pimpinan-pimpinan Kawasan, dewan Pemuda dan Muslimat, majlis turut dihadiri oleh pimpinan negeri termasuk YB Dr Khalil Idham Lim, YB Sivanesen, Ust Misbahul Munir dan beberapa lagi pimpinan mengiringi mereka.

Turut menyampaikan ucapan ialah AF Ustaz Tarmizi Ab Rahman selaku YDP Pas Tg Malim, AF Tn Imam Kholili, AF Sdr Abdul Hamid, Af Ust Mohd Shafie dan tetamu jemputan yang hadir.

Majlis yang bermula jam 3.00 petang telah menerima kunjungan tetamu melebihi 500 orang dan berakhir pada jam 5.30 petang.


0 comments: