Pages

Thursday, November 24, 2011

Ramaikan Jamuan Amal Sebagai Tanda Sokongan - Ketua Pemuda

Pemuda khususnya dan semua yang mempunyai kesedaran untuk bersama-sama dalam arus perubahan dunia politik yang semakin membara kini mesti mengambil peluang menyatakan sokongan dan dokongan mereka kepada perjuangan ke arah membebaskan Malaysia daripada kegelapan dan kejahilan umat serta kerakusan pemimpin yang sentiasa mengambil peluang di atas kelemahan dan kealpaan rakyat. Antaranya, sokongan boleh diimplementasikan dengan turut hadir dalam jamuan makan amal yang dianjurkan oleh Pas Kawasan Tg Malim pada 25 November ini.

Sdr Junaidin, selaku Ketua Pemuda Pas Tg Malim telah mengarahkan semua pemuda Pas untuk turun beramai-ramai dan membawa seberapa ramai saudara dan rakan-rakan untuk menjayakan program ini. Kehadiran yang ramai ini akan membuktikan kemampuan dan kesediaan Pas menawan hati pengundi-pengundi terutamanya di DUN Slim yang bakal ditandingi oleh Pas@ Pakatan Rakyat.

Beliau yang ditanya tentang majlis makan malam ini turut menyatakan kesediaan Pemuda walau dengan apa keadaan sekalipun, akan menjayakan setiap program Pas @ Pakatan Rakyat yang dianjurkan. Pemuda Pas setiap ketika dan keadaan akan berada di barisan hadapan.

Kepada yang belum membeli tiket sumbangan, bolehlah berbuat demikian dengan segera. Ketepikan alasan, utamakan perjuangan. Semoga amalan yang sedikit ini akan menjadi bekalan untuk dibawa bertemu Allah SWT nanti. Wallahu a'lam.


0 comments: