Pages

Monday, April 27, 2009

Sukan Pasti 2009



Sukan Pasti 2009 telah berlangsung dengan meriahnya di Padang Majlis Daerah Slim River. Majlis bermula seawal jam 8.30 pagi. Semua murid daripada Pasti seluruh Kawasan Tg Malim telah bersiap sedia untuk memulakan acara sukan.


Majlis sukan ini dirasmikan oleh Tn Hj Rosli bin Suhaimi, Bendahari Pasti Negeri Perak. Turut berucap sebelum itu, Pengerusi Pasti Kawasan Tg Malim dan Ketua Pemuda Pas Tg Malim.


Majlis berlangsung meriah dengan kehadiran beberapa orang pimpinan Pas kawasan. Turut hadir memeriahkan majlis ialah pimpinan Muslimat dan Nisa'.


Sukan ini turut dijayakan oleh pegawai-pegawai sukan yang terdiri daripada pemuda-pemuda yang bersiap sedia menyumbang bakti demi menjayakan program-program kemasyarakatan.


Dalam kesibukan dan kemeriahan sukan Pasti juga, turut disediakan pemeriksaan kesihatan percuma. Ramai di antara pengunjung yang tidak melepaskan peluang mendapatkan khidmat secara percuma tersebut.


Majlis berakhir pada jam 12.45 tengah hari. Semua petugas dan pegawai sukan menikmati jamuan tengah hari sebelum bersurai.


TAHNIAH kepada yang berjaya, dan untuk semua, TERUSKAN PERJUANGAN..

0 comments: