Pages

Tuesday, May 4, 2010

Tahniah: Pemuda Tg Malim Terima 2 Anugerah

Muktamar Pemuda Perak kali ke 27 yang berlangsung pada 2 Mei 2010 telah sempurna dijalankan oleh panitia Muktamar kali ini. Alhamdulillah, banyak perubahan besar dari segi penampilan imej pemuda sedang dan giat diketengahkan.

Muktamar kali ini telah dirasmikan oleh AF Ustaz Firdaus Jaafar, Pengarah Pilihanraya Pemuda Pusat merangkap ahli Parlimen Merbok. Selain beliau, turyt menyerikan muktamar kali ini ialah AF Ustaz Abu bakar Husin iaitu Pesuruhjaya Pas Perak, Ust Misbahul Munir, Ust Ahmad Awang serta wakil dari PKR dan DAP.

Muktamar tahun ini juga meninggalkan suatu kenangan manis buat pemuda Tg Malim di bawah pimpinan ketua pemudanya, Tn Hj Aminuddin Zulkipli apabila dianugerahkan dengan pengurusan Unit Amal Terbaik dan Kontinjen teramai ke Muktamar ke 27 ini.

Mudah-mudahan anugerah ini melonjakkan lagi semangat dan daya juang pemuda-pemuda Tg Malim khususnya untuk terus melonjakkan dan memperkasakan gerakerja demi memartabatkan Islam di bumi yang kita cintai ini. Buat generasi pewaris, jadikan ia pencetus semangat untuk meneruskan perjuangan.

Buat yang masih di luar sana, memerhati dan memantau dari jauh, ayuh bersama kita berjuang demi kedaulatan Islam yang kita sayangi ini..Ingatlah janji kemenangan untuk Islam, dan smam-samalah kita pastikan kita tergolong dalam golongan yang memperjuangkan Islam..insyaallah. Allahu Akbar.

0 comments: